کاخ سفید نسبت به هر گونه استقرار نیروهای نظامی آمریکا در غزه واکنش نشان داد.

کربی

به گزارش همشهری آنلاین در جریان نشست مطبوعاتی روز چهارشنبه، از جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پرسیده شد که آیا از نیروهای آمریکایی برای «تثبیت وضعیت» در غزه استفاده خواهد شد یا خیر.

او گفت: «هیچ برنامه یا قصدی برای استقرار نیروهای نظامی آمریکا در غزه در حال حاضر یا در آینده وجود ندارد. اما ما با شرکای خود در مورد اینکه غزه پس از جنگ چگونه باید باشد، صحبت می‌کنیم.»

کربی در ادامه گفت که مقامات در حال بررسی «نوعی حضور بین‌المللی» پس از جنگ در غزه هستند، اما خاطرنشان کرد که هیچ تصمیمی در مورد این موضوع گرفته نشده است.

اظهارات این مقام کاخ سفید پس از آن بیان شد که شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد که واشنگتن و رژیم صهیونیستی در حال مذاکره برای اعطای «نظارت موقت بر غزه، به کشورهای منطقه با حمایت نیروهای آمریکایی، بریتانیا، آلمان و فرانسه» هستند. این رسانه اعلام کرد که این طرح‌ها هنوز در مراحل اولیه هستند و گفت که حداقل دو گزینه دیگر نیز در حال بررسی است، از جمله مداخله سازمان ملل.

در حالی که کربی ایده ماموریت حافظ صلح آمریکا را رد کرد، اظهارات قبلی کاخ سفید مبنی بر اینکه حماس «نمی‌تواند آینده حکمرانی در غزه باشد» را تکرار و از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی برای از بین بردن این گروه حمایت کرد. این سخنگو در پاسخ به سوالی در مورد آنچه که در آینده برای این منطقه تحت‌محاصره فلسطین پیش می‌آید، گفت که مقامات «پاسخ به آن را در اختیار ندارند» اما تاکید کرد «آینده هر چه که باشد، نمی‌تواند شامل حماس شود.»

تازه‌ترین دور از تنش‌ها از هفتم اکتبر و به دنبال عملیات نظامی حماس موسوم به طوفان الاقصی علیه اراضی اشغالی شعله‌ور شد. در پی آن، رژیم صهیونیستی عملیات‌های بمباران بی‌امان غزه را در پیش گرفته که تاکنون جان ۸۸۰۰ فلسطینی را گرفته است. مقامات صهیونیستی می‌گویند که این عملیات ممکن است ماه‌ها ادامه یابد، آن هم با وجود هشدارهای گروه‌های بین‌المللی درباره وخامت بحران انسانی.

کد خبر 803822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    10 11
    زرشک!!!
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      16 6
      حماس دیگه تموم شد
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      3 0
      حماس تموم نشد تازه جون گرفته اگر مقاومت در مقابل ظلم با گوشت و خون ملت مظلوم عجین بشه تمام ظالمان عالم جمع بشن نمیتونند کاری از پیش ببرند اون ملت پیروز است فلسطین آزاد خواهد شد
  • محمود خانلاری IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    5 14
    غلط اضافی نکنید. دیگر شما در این منطقه هیچ تصمیمی نخواهید گرفت. یاران ظهور نفس تان را به شماره انداخته اند.
  • اعتراض IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    5 15
    اعزام نیرو آمریکا جنایتکار به غزه 100 درصد فقط کشتار، بمباران، قتل عام مردم غزه است.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 13
    کشتار رژیم اشغالگر در جبالیا جنایت علیه بشریت است انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا، یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های آوارگان غزه به عنوان یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان طی هفته‌های اخیر عنوان شد؛ اشغالگران شب گذشته، بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن حدود ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 13
    کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    5 14
    آنچه در عراق رخ می‌دهد، با حمایت آمریکاست. آنچه در سوریه رخ می‌دهد، با حمایت آمریکاست. آنچه در فلسطین رخ می‌دهد، با حمایت آمریکاست. آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، با حمایت آمریکاست.
  • بابائی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    7 11
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است. نتانیاهو در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 12
    آمریکا، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، لنبان و منطقه خاورمیانه بودن وهستند.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 13
    سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا شرم آور است. مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا شرم آور است.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 11
    بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ 8796 شهید، بیش از 22 هزار مجروح/ در بیست‌وششمین روز جنگ غزه اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه به 8796 نفر افزایش یافته است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 26 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟ آمریکایی‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. صهیونیست‌ها جنایتکار آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 10
    رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 10
    هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 26 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟ بیست‌وششمین روز جنگ غزه؛ ۸۷۹۶ شهید و بیش از 22 هزار مجروح/ نمی‌توانیم در برابر شرایط غیرانسانی غزه ساکت بمانیم
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 12
    تجاوزات اسرائیل به نوار غزه ناشی از سکوت جامعه جهانی است. تجاوزات اسرائیل به جنوب لبنان ناشی از سکوت جامعه جهانی است. آمریکا برای بودن در منطقه به رژیم صهیونیستی و داعش نیاز دارد. اگر کمک آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اگر کمک غرب نباشد، رژیم صهیونیستی ظرف چند روز فلج خواهد شد. اسرائیل جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 27 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 10
    متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است. بمب افکن‌های آمریکا در ترکیه مستقر شدند. بمب افکن‌های آمریکا در ترکیه چه می کند؟
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و جو بایدن و خلبانان و نظامیان آمریکا باید دستگیر و مجازات شوند. جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیابو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند و دست به کشتار جدیدی زدند. آنچه در جبالیا رخ داده، نخستین کشتار غیر نظامیان توسط اسرائیل نبوده، به خاطر تراکم جمعیت، احتمالا تعداد بیشتری به شهادت رسیده‌اند و شاید تعداد شهدا، با شهدای فاجعه بیمارستان المعمدانی برابر شود. صهیونیست‌ها به دلیل شکست مفتضاحانه در عملیات طوفان‌الأقصی، با کشتار زنان و کودکان بی دفاع به دنبال تلافی این شکست هستند. با وجود اعتراض‌های مردمی اما کشورهای مدعی حقوق بشر نه تنها چنین جنایت های هولناکی را محکوم نمی‌کنند بلکه این رژیم غاصب را حمایت و همراهی نیز می‌کنند. در ۲۵ روز گذشته، ما شاهد قتل عام بیش از هشت هزار نفر از فلسطینیان بوده‌ایم که نزدیک به شش هزار نفر از آنها کودکان و زنان مظلومی بوده اند که توسط این رژیم کودک‌کش به شهادت رسیده‌اند. این اقدامات کشورهای غربی و سردمداران آنها چهره پلیدشان را به جهانیان آشکار ساخت.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    آمریکا جنایتکار در سال 2001 به اسم مبارزه با تروریسم و القاعده وارد منطقه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم و القاعده و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار در سال 2011 به اسم مبارزه با داعش وارد سوریه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    اعتراف مقام آمریکایی: کماندوهای ما در مناطق اشغالی مستقر هستند
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 12
    «حق» با فلسطین است. «حق» با غزه است. «حق» با حماس است.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    آمریکا جنایتکار به عنوان کشور اشغالگر حق دفاع از خود را ندارد. اسرائیل جنایتکار به عنوان کشور اشغالگر حق دفاع از خود را ندارد.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 11
    رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا جنوب سوریه را بمباران کرد
  • بابائی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    در این مدت 27 روز بیش از 10 هزار شهید در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و غرب در نوار غزه بوده است. سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی و متحدانش شرم آور است.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 8
    اعتراف آژانس طلاعات دفاعی آمریکا: در حال کمک اطلاعاتی به اسرائیل هستیم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    آمریکا جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. اسرائیل جنایتکار نیروی اشغالگر است و حق دفاع از خود ندارد. حملات اسرائیل جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار به اردوگاه آوارگان فلسطینی در غزه قتل عام و نسل کشی است و جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است. اجازه ندهیم یک قطره نفت به اسرائیل جنایتکار برسد باید از سلاح نفت علیه صهیونیست‌ها جنایتکار استفاده کرد.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده می کند.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده می کند.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    در سرزمینهای اشغالی چیزی بعنوان مردم اسرائیل وجود ندارد هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم نقض قوانین بین المللی بودی ولی متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 11
    جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و جو بایدن و خلبانان و نظامیان آمریکا باید دستگیر و مجازات شوند. جنایت جنگی و نسل کشی برابر قوانین بین‌المللی جرم انگاری شده و نتانیاهو و خلبانان و نظامیان اسرائیل باید دستگیر و مجازات شوند. کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • انا عمار IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    سازمان ملل متحد بازوی استعمارگران است و سکوت و بی تفاوتی آنان نسبت به نسل کشی فلسطینیان بیانگر آنستکه غلاده های طلایی جنایتکاران آمریکائی بر گردن سازمان ملل متحد و سازمان‌های مثلا حقوق بشری است . درود بر شهدا زنده باد رهبر معظم جهان اسلام امام خامنه ای
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    بمباران غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب جنایت علیه بشریت است/ امروز شاهد نسل‌کشی هستیم
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 8
    آمریکا بانی جنایات در غزه است/ مدافعان دروغین حقوق بشر بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند ما امروز شرایطی را در منطقه می‌گذرانیم که برای همه مردم عالم رنج‌آور است،بمب‌هایی که بر سر مردم غزه می‌ریزند،دل هر انسانی را به درد می‌آورد، مردمی که می‌خواهند از خانه و کاشانه خود دفاع کنند. آنچه در غزه می‌گذرد صحنه‌هایی دردناک و ظالمانه است،همه اذعان دارند که جنایت علیه بشریت است و این صحنه بسیار زشت و تاریک است. با تمام این درد و رنج مردم غزه، صحنه حق‌خواهی و استقلال و دفاع از وطن هم صحنه‌های زیبایی را هم رقم می‌زند که برای رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست، مادری که فرزندش را از دست می‌دهد اما دست به آسمان بلند می‌کند و دعا می‌کند. حرکت حق‌طلبانه مردم غزه با اهدای خون شهدایش در عالم بیداری ایجاد کرد و نشان داد کشورهای شرور و جنایتکار جز منافع خود به هیچ چیز فکر نمی‌کنند. مروز دنیا فهمیده است که آمریکا بانی جنایات در غزه است و مدافعان دروغین حقوق بشر بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. بسیاری از کشورها فهمیده‌اند که جمهوری اسلامی مدافع مظلومان جهان است و دوست و دشمن را از هم تفکیک می‌کند.
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 8
    ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در این مدت 27 روز 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نیروهای نظامی آمریکا و هم نیروهای برخی کشورهای غربی در غزه جنایت می کنند، آدم می کشند. حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده کرده است. آمریکایی ها جنایتکار به همراه برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در این مدت 27 روز عامل اصلی جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در غزه هستند.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    اسرائیل اشغالگر است. که رژیم صهیونیستی به عنوان یک نهاد اشغالگر حق دفاع از خود را ندارد. اسرائیل حق دفاع از خود را در درگیری کنونی ندارد، زیرا یک کشور اشغالگر است. که سازمان ملل حق ندارد به رژیم صهیونیستی دستور کامل برای انجام عملیات زمینی در غزه را بدهد. ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر حملات هوایی خود را به نوار غزه آغاز کرده است که موجب تخریب گسترده، کشته شدن بیش از ۸۸۰۵ نفر، مجروح شدن هزاران نفر و ایجاد یک وضعیت انسانی فاجعه آمیز شده است.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 10
    اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا معادل 2 بمب هسته ای در غزه استفاده کرده است رژیم اسراییل در بمباران غزه معادل دو بمب هسته ای را برسر ساکنان این منطقه فروریخته است. که اسرائیل در بمباران باریکه غزه از بیش از 25 هزار تن مواد منفجره استفاده کرده است که معادل دو بمب هسته ای است.
  • بابائی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 6
    ایران متأسفانه در جنگ غزه در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار و آمریکایی ها و مزدورانشان 100 درصد کوتاهی کرده است.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 7
    صهیونیست‌ها اراضی کشاورزی فلسطینی‌ها را در نابلس به آتش کشیدند+ویدئو
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 8
    اگر آمریکا به میدان نمی‌آمد، اسرائیل در یک هفته اول تمام شده بود
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 9
    آمریکا به همراه غرب کوکان غزه را می‌کشد/ رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    ۱۵:۴۷۱۱ آبان ۱۴۰۲/ بهترین گزینه و بهترین پاسخ مسلمانان جهان فقط نابودی اسرائیل است و هم پایگاه های آمریکا در منطقه است و هم واجب است و هم به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود. پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    نیروهای آمریکایی هم به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند.